• Aktualni dogodki

Gibalno ovirani izkoristite prevoz na klic!

30. September 2024

V okviru NSIOS je pričel delovati klicni center za prevoz invalidov na invalidskem vozičku na območju Ljubljane in Maribora. To je pilotni projekt Ministrstva za okolje, prostor in energijo. Preizkusite, postanite s ponujenimi prevozi neodvisni in samostojni!
Pod okriljem Družbe za upravljanje javnega potniškega prometa (DUJPP) je začel delovati klicni center, ki bo v naslednjih petih mesecih pilotno testiral urejanje prevozov na klic za gibalno ovirane osebe v občini Ljubljana in Maribor, ki za gibanje uporabljajo različne tehnične pripomočke.
Prevoze na klic bodo lahko koristili za vse namene voženj, prioritetno pa za urejanje zdravstvenih zadev, upravnih postopkov in drugih nujnih opravil.
DUJPP je v sklopu projekta Prostorska podatkovna podpora upravljanju javnega potniškega prometa – Invalidi v javnem potniškem prometu, ki ga od leta 2022 izvaja Ministrstvo za okolje, prostor in energijo, prevzel v izvajanje pilotno testiranje prevozov na klic, ki bo, v sodelovanju z izbranim izvajalcem Nacionalnim svetom invalidskih organizacij Slovenije, potekalo od 12. septembra 2024 do 12. februarja 2025.
Kaj omogoča prevoz na klic?
Prevoz na klic omogoča prevoz oseb od začetne do končne točke potovanja, pri čemer morata obe točki ležati znotraj prometnega gravitacijskega območja v Ljubljani in Mariboru, ki ga pokriva klicni center, vendar končna točka ne sme biti oddaljena več kot 50 km od začetne točke. V primeru, da potnik potuje izven tega območja, storitev omogoča prevoz do najbližje dostopne postaje javnega potniškega prometa. To potnikom omogoča nadaljevanje poti z drugimi oblikami javnega prevoza, kar povečuje njihovo mobilnost in dostop do širšega območja.
Kako naročim prevoz?
Sprejem klicev in koordinacija prevozov poteka preko klicnega centra na telefonski številki 051 266 377, in sicer od ponedeljka do petka vsak delovni dan med 8. in 14. uro in preko elektronskega naslova: prevozinaklic@dujpp.si.
Naročilo prevoza mora biti izvedeno preko klicnega centra vsaj 24 ur prej. V primeru prostih kapacitet se prevoz lahko izvede tudi ob naročilu, katerega čas naročila je bil manj kot 24 ur pred odhodom.
Prevozi se izvajajo od ponedeljka do petka vsak delovni dan med 7. in 22. uro.